3/6/12

Cara i Cul


De cara


-I aquest blau?

Em sentia malament perquè havíem discutit, però hauria volgut que fossis tu... la música no em deixava sentir res més. En podia notar les vibracions al pit, i als braços i les cames, per tot... tothom ballava... em va agradar la seua samarreta i pensar que podries ser tu... “Vine, tanca la porta.”

-On?
-Aquí.

No ho havia fet mai en un bany. No ens vam besar. Se la va treure i em vaig agenollar... No vaig passar gust, però no em va saber greu haver-ho fet perquè estava enrabiada i anava calenta... tenia ganes de ballar i vaig ser jo qui m'hi vaig acostar... “Fas olor d'espígol”, em va dir resseguint-me amb una mà el perfil del coll, i em vaig estremir.

-Au!
-Fa mal?

Recolza l'esquena contra la porta.” Vaig obrir les cames i vaig tancar els ulls. Feia olor de colònia suada. El pany se'm clavava al cul, però vaig esperar que acabés.

-Vaig caure.
-De cul?


Sergi Espanya Verger

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada