1/6/12

Petit - Seda Índia



Quan el sol es desperti a la finestra
al matí, cremant la boira,
el reflex del cel més blau
t’omplirà els ulls de joia.

I si em sents cantant fluixet,
o si em notes com absent,
potser intentaràs tocar-me
o somriure avergonyida.

Anem idò cap al pinar,
anem passejant fins a la mar.
Nedarem i no em caldrà
més que un paper on dibuixar-te.

Em miraves i somreies
mentres et banyaves nua:
tu, tan bella, tan salvatge,
encisaves primaveres.

Posa’t la brusa de seda índia,
que el Sol dorm ja en la distància,
el foc crema la nit amb màgia,
balles descalça al jardí amb alegria.

Anem idò cap al pinar,
anem passejant fins a la mar.
Nedarem i no em caldrà
més que un paper on dibuixar-te.

-Petit-

(Enregistrada a TeulaFlor Sound Lab per Roger Gascon i Joan E Castells que toquen tots els intruments i, a més, canten.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada