15/4/12

Junts

No ens veiem fins a la nit, a sopar a casa. Mentre jo cuino tu arribes, i junts parem taula i sopem. Jo poso la cafetera al foc i tu treus tasses i culleretes, i junts prenem cafè i desparem taula. Jo escuro els plats i tu els eixugues, i junts els deixem a l'armari o al calaix i ens estirem al sofà. Jo llegeixo una novel.la que no m'enganxa i tu mires la tele, i junts ens avorrim i ens encomanem la son badallant. Jo tanco el llibre i la porta i tu apagues la tele i els llums, i junts anem a l'habitació i ens fiquem al llit i ens abracem i ens acariciem i ens besem. Jo et despullo a tu i tu a mi, i follem i ens escorreguem junts, jo pensant en el cul d'una administrativa i tu en el paquet del cap de personal.


harmoniaduuhac

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada