16/5/15

Change (literatura - microdietari)











a Otis Redding
Camí de l'extraescolar del vespre dels divendres -avui faran muffins, magdalenes amb pastanaga i mel que els sortiran dolces i aromoses, esponjades i tendres, encara calentes quan les hem tastades-, em demana si podem escoltar la del change.  

La cantem junts a cor sencera fins que acaba just a porta de destinació. Besadabraçada i adéu passa-t'ho bé, en una estona ens veiem.  

Mentre juga aprenent o aprèn sense saber-ho -encara no sé què prefereix-, me'n vaig de Passatemps en companyia literària. 

La cambrera, una noia jove, potser 20? 22?, em rep amb una pregunta que ressona amb accent i melodia argentins. 

- Cafè amb llet?

- Cafè amb llet amb gel -la completo ventant-me amb una mà i assenyalant-li el sol amb l'altra.

Passada l'hora de l'esplai entre lletres sobre coixins, el cafè pres, i sí, un parell de cigarrets; recullo i avanço fins al taulell, on m'espera qui m'ha atès.

- Què et dec, del cafè amb llet?
- I amb gel -em completa i somriu.
- Sí.
- Tot, u seisenta. Es diu así?
- U seixanta -li he de repetir i fer dir per quatre, cada cop més a prop i a poc a poc, fins que la seua veu és l'eco de la meua. 
 

I sí, coincidència o destí, aquesta vegada vull sentir que ens mereixem un canvi, un pas decidit cap a un demà diferent al d'ahir.



Harmoniaduuhac

>I know, you know, a change is gonna come now.<







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada