19/3/13

Merles


L'experiència és un repelent contra el ridícul excel.lent. Per això mateix, perquè si em paro i m'ho penso, no ho faig, tiro pel dret, el camí desbrossat, i m'endinso en el passat per no haver d'enfrontar-me amb el que vindrà. Em prenc un antídot que sé que m'acabarà fent mal, com els errors que repetim amb gust: la recança amarga de cada recaiguda. Tornem a començar, tot i que el pensament, com el món, no ha parat en cap moment. 

Rodolem carena avall, seguim el pas de les mateixes òrbites cansats de tenir paciència. Girem al voltant de les mateixes obsessions, dels pardals que ens omplen el cap, de les idees recargolades que amaguem tancades i voldríem ofegar si no ens desvetllessin l'esperit rebel, l'ànima llibertària, l'inconscient exaltat, l'ànsia de començar-ho on ho havíem deixat, vora la mar, a recer d'una savina, estesos sobre l'arena fina, escoltant la remor de les onades, sentint l'oreig suau a la pell salabrosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada