23/3/12

Feliu Ventura - A la cara


(pica sobre l'enllaç per escoltar la cançó)


“A la cara”

La nit sembla que ha començat
i què fas tu ací gitada? Aixeca’t!,
i anem corrents cap al primer pub.
La beguda que ens ha pujat,
crec que no la farem baixar. Acosta’t!,
i et diré a l’orella mil veritats.

[Tornada]
Si em dius que m’estimes,
t’escopiré a la cara.
Perquè,
si em dius que m’estimes,
t’escopiré a la cara.
A la cara!

Les paraules que has escoltat,
sé que t’han deixat molt tallada, amiga.
Sóc feliç amb tu i no necessite amor.
“Mone” ràpid que estic cansat,
però no em faces aquesta cara. T’acostes,
em mires als ulls i crides ben fort.

[Tornada]

La nit sembla que es va acabant
i no volem dormir sols a casa. Afanya’t!,
paguem els cubates i marxem d’ací.
Vull llepar la teua pell tibant.
Vull besar-te on tu mai no arribes. Descorda’t!,
pots gemir si vols però no em digues amor.
Perquè

[Tornada]


Feliu Ventura. L’única diferència. Discografia La Destileria, 1996.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada