16/5/12

Inadaptats - Odi





"Odi"


I em diuen que estic carregat d'odi,
i la veritat és que sí!
M'ho diu la gent que jo estimo,
i per molt que m'esforço jo no em puc reprimir...
No aguanto la hipocresia,
ni el cinisme que envolta aquesta societat!
L'escut d'amor i vida
amb que ompliu el forat de la felicitat!
No amaga la covardia,
ni la pudor que fa la vostra passivitat.
Contribuint amb el silenci:
que ningú violi el temple on tot està ja parlat!

Si amb nosaltres en contra d'ells!
Si amb ells contra nosaltres!

Rebo un cop de classe,
quan em trobo a la porta amb els de seguretat
negant l'entrada al pobre.
Que no embruti de merda el paradís dissenyat,
sempre amb el cul a l'aire.
Les monedes no compren l'amor ni l'amistat,
però veig com prostitueixen
la dignitat per sentir-se més a prop dels de dalt.

Si amb nosaltres en contra d'ells!
Si amb ells contra nosaltres!

Molts ulls són els que veuen,
però poques les imatges que us poden impactar.
Fent-vos autocensura
que no us toqui la fibra del cor la realitat.

Quants immigrants al costat malvivint...
Quantes dones segueixen maltractades…
Qui s'ha queixat, oblidat en presons...
I veig als cucs que us mengen els cadàvers...

Si amb nosaltres en contra d'ells!
Si amb ells contra nosaltres!

Sempre he viscut amb l'odi
com a fidel company davant la poli.
Sempre he desitjat revolta
perquè l'amor empeny la meva resposta .
Lluito en una guerra entre classes,
en un costat del món on es viu el desfase.
Mentre anem menjant la merda
d'aquests quatre cabrons que ens caguen a les esquenes.



Inadaptats


"En un món malalt, ser un inadaptat, marginat o boig és símptoma de bona salut mental."

-PMA-
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada