1/2/12

R&R

Rude & Rebel

Tinc una vena hardkore que em naix al capciró de l'indicador esquerre i se m'enfila per l'avantbraç, finta el colze, entra i surt de la sofraja, puja i baixa les carenes del bíceps (del solell a l’obaga) abans d'enfonsar-se en la carn i connectar amb el cor on hi aboca l'actitud perquè cada batec la distribueixi per tot el cos, del cor al cervell, de cap a peus. Em fa ballar fent salts, cantar fent crits, i divertir-me suant. M’encresta els cabells que he perdut, em fa menjar amb les mans, a bocí ple i la boca oberta, parlant, i badallar sense tapar-me amb la mà si el que m'expliquen m'avorreix. Em fa de cuirassa contra tanta mirada burleta i descarada, contra el dit que m'assenyala, contra l'allau d'ignorància que odia el que no entén, i no entén res.

&

Tinc una neurona pun
k que viu de dol sota el sol de la primavera i de l’estiu, que transita els estats de son i vigília, que tasta veus i escolta sabors, que no deixa de veure el que té davant quan llença la vista llarga per mirar més enllà, que sense crear problemes imagina solucions, que es disfressa d’inconsciència per fer coses d’amagat i que s'automargina per fugir dels pensaments-clixè que l'envolten, que l'ofeguen i l'ataquen. Entre encrestada i enrevoltada, s‘esmuny com una anguila i repèl els esguits de la contra vestida de neoprè, enfonsada a 40 metres, sota la pressió de 5 atmosferes. I resisteix els embats sense trontollar ni recular, sinó que es fa l’ofesa i pren l’ofensiva, ensenya les dents, esmolades amb la raó i la lògica. Ni mossega ni fa mal, només marca el límit ideal.


Sergi Espanya Verger



1 comentari: