5/7/11

Infidelicitat

      La sang és escandalosa, i si surt del cap encara ho és més, perquè tothom hi veu una ferida lletja, profunda, que necessita punts i deixarà senyal.
     Alguns vianants s’hi han acostat en veure la caiguda i m’ofereixen consol i mocadors per tapar el trau i aturar el raig de sang que em surt del cap. Unes mates han esmorteït el cop del cos, però he picat amb el front contra terra i m’he fet mal. Algú m’agafa de les cames i un altre de sota els braços i m’aixequen, aturen un cotxe, m’hi fiquen i em duen a l’hospital.
     Una infermera em desinfecta la ferida, i mentre em cus em demana com és que vaig mig despullat. Com no em puc moure només li pico l’ullet i deixo que entengui el que vulgui.


Sergi Espanya Verger

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada